Çevremde ki hamilelerde görüyorum bazıları çok hareketsiz olabilir benimki sanırım erkek olmasıyla da alakalı eşim de çok yaramaz ve hareketliymiş akşama kadar 5 saat gece de dahil uyuyorsa uyuyor yoksa akşama kadar karnımın içinde bam güm bam güm bazen ayakları ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum ve daha 22+3 haftalığız. Arkadaşımın bebeği ile haftalarımız aynı 1 gün var aramızda aynı doktora gidiyoruz yani cihazlar falan aynı onun bebeği benimkinden biraz daha büyük kilo olarak yani düşünecek olursak hareketlerinin daha güçlü olması lazım değil mi neredeyse hiç hareketsiz ama çok şükür sağlıklı. Kafana takma lütfen 🙏