-leyla92- 13 haftalik olduk biz AMA tatli hastasi olan Ben bir gıdım ağzima suremiyorum bunun bebegin cinsiyetiyle alakasi varmi
gulsumd1 -leyla92- bende öyleyim tatlıyı çok severim özellikle çikolatalı tatlılar ve çikolata yer yemez çıkarıyorum o yüzden sütlaç yapıyorum sürekli benim bebişim erkek 15 haftalığım :)
Sen5155 -leyla92- ben 14. Haftadayım herşeyi yiyorum hiç bişeye aşermedim. sadece çok baharatlı, yağlı, acı şeyler mideme dokunuyor onları istifra ediyorum
Ebrulicee Bende çok severdim tatlıyı ama hamileliğim de asla giyemedim aksine ekşi şeyleri yerken daha mutlu oluyorum. Ve cinsiyetimiz erkek. O basmakalıp tahminleri yıktığımı düşünüyorum. Ekşi aşermeme rağmen bebeğim erkek😀
-leyla92- Ebrulicee benimde 3. Hamileligim oglumda tatli yemezdim tuzku eksi kizimda tatli Dan tiksinmezdim bundada asiri derecede tiksinme bar sadece tuzlu ve eksi yiyebiliyorum cinsiyet Henuz net degil bakalim