piiremsesinannesiii ilkimbebee eşim yaptırmasa çok ısrar etmese ben yaptırma taraftarı değildim canım olduğum yerde devlette yapılmıyordu ve çok para verdik özelde de malesef tabi yine herşeyini de öğrendik a dan z ye güzel bişey ama inan gerekli mi değil mi bilemiyorum
Omerva ilkimbebee ben ilk iki gebeliğim de yaptırdım ama doktorum istemişti bu sefer frklı bi doktora gidiyorum o gerek görmedi bebk gayet sağlıklı görünüyor tercih senin dedi bende yaptırmadım şuan 37+5 haftalığım bi sıkıntım yok doğumu bekliyorum
Aspenya44 ilkimbebee eğer bebekte bir sorun varsa anne karnında müdahale edliyor o yüzden doktorum mutlaka yaptır dedi 4. Çocuğuma halmileyim hepsine yaptırdım
Esracnplt ilkimbebee ben yaptırmadım. Dr eli kolu bacağı omurga kafa kemiklerini inceledi ben bi sıkıntı görmüyorum ama istersen yaptırabilirsin dedi. Ben de sıkıntı yoksa niye yaptırayım ki dedim :) bi de ola ki dataylı da bi anormallik gördük doğum öncesi çözümü tedavisi olur mu ki diye sordum yok dediler. O zaman strese de gerek yok diye düşündüm
ilkimbebee piiremsesinannesiii kaç dk sürdü bende özel için randevu alcaktım 15 dk en fazla sürüyle dedi biraz şaşırdım ve 15 dk in yüklü para vermeye gerek yok gibi özelde takipliyim bişey olsa doktorum söylerdi heralde diye düşünüyorum kararsızım ne yapsam
ilkimbebee Omerva bende pek yaptırma taraftarı değilim ama kararsızım olduğum yerde devlette yer yok özel takipliyim zaten bu ultroson da özel olunca biraz yüklü gibi gelcek
piiremsesinannesiii ilkimbebee yarım saat galan sürdü canım a dan z ye heryerini baktı söyledi anlattı Kısa sürmed çok
ilkimbebee Esracnplt kesinlikle bende öyle düşünüyorum bi sorun cıksada yavrum zaten kabulüm birşey yapamam ki
ilkimbebee piiremsesinannesiii bana özel doktor 15 dk dedi ben yarım saat sürüyormuş dedim hayır riskli gebe olanların o kadar sürüyor dedi
ezgusscom ilkimbebee 15 süren bi detaylı olmaz maalesef sizin doktor biraz başından savmış sanırım 😅 40 dk sürdü bizimde en az 1 saat 1.5 saat sürer demişlerdi telefonda da sekreter. Aşırı güzel bi deneyim bence, bende yapılma taraftarıyım yaptırdım da :)
ezgusscom ilkimbebee 15 süren bi detaylı olmaz maalesef sizin doktor biraz başından savmış sanırım 😅 40 dk sürdü bizimde en az 1 saat 1.5 saat sürer demişti telefonda da sekreter. Aşırı güzel bi deneyim bence, bende yapılma taraftarıyım yaptırdım da :)
EzgivardaR ilkimbebee hayır 15 dk mümkün değil baktığı şeyleri sığdırmaz o süreye başka bi yerde yaptırın derim
ilaydacemiko Ben gerekli olduğunu düşünüyorum diyelim ki bebeğinizde bir kalp problemi var anne karnımda öğrenilip doğumdan sonra hızlıca müdahale edilebilir ki bu da hayat kurtarır.
ilkimbebee ezgusscom kendi doktorum değildi radyoloji bölümü arayıp sordum 15 dk sürer 800 TL dedi indirimli fiyatı 15 dk diyince biraz geri durdum açıkçası