Fatma63_41 Hanimlar aranizda 37.haftada doğum yapan varmi sorun yasadinizmi doktorum 38.haftada doğumu yapariz dedi şehir dışından abim gelecek ben abiminde yegenini görmesini istiyorum 1 hafta önceden yaptırsam sıkıntı olurmu
Nnanaa Fatma63_41 ben 37+2 de doğurdum. Bir sorun olmadı. Küveze girmedi kızım. Ama tabi tercihim bu değildi suyum geldi. Bence doktorunuzu dinleyin.
esradgn123 Fatma63_41 37+4 te birden nişanım geldi on iki saat sonra doğum yaptım Bir sıkıntım olmadı ertesi gün hastaneden çıktık geldik eve Sadece kızım biraz zayıftı