Prenses_im47 Ftm124 36. Hafta gittiğimde 2780 gram dı şimdi 38 olduk yarın randevum var bakalım kaç oldu inşallah almıştır ☺️🌹
Ebrulicee kalbiminpariltisi ilerde olan bebek bizim için çok daha iyi dedi. Ben 4bucuk ayda 1,5 kilo almışım. Yediklerim bebeğe yarıyor anlaşılan. Riskli bir durumun olmadığını da belirtti
beyzaumayy 32.haftada 2000 kg dedi doktor şişman bir bebek dedi 😅 buradan okuduğum gördüğüm kadarıyla çokta şişman değil sanki
yagmurlu 33+5 de 2279 kg idi , cuma günü kontolümüz bu haftada ne kadar kilo aldı bebiş merak ediyorum ☺️