Bende şurda bekleyeyim bende sizin gibi her gün ne edebilirim diye düşünüyorum bir ara kuaför kursuna gidip açayım dedim sonra hamile kalınca boya falan birde maddi sıkıntı araya girince kaldı şimdi sizin gibi her gün düşünüyorum ki ben çalışan biriydim sağlıkçıyım bebekten dolayı işim riskli olduğu için çıktım baya zorlanıyorum sıkılıyorum