Zeynozeyyo Cnm eltimin kuzeni 4100 le normal doğum yaptı ilk bebiğinide 4300 le normal doğurmustu oluyor yani😁
Sesa Valla içim biraz olsun rahatladı umarım bende doğururm hersey iyi iken sadece kilo yüzünden ameliyat istemiyorum ... oğlum gelmedikce de daha bi korkuyorum bekliyoruz bakalim😁