Dilankml ben komple bakımı değiştirdim panten kullanıyordum şampuan olarak şuan sebamed kepek önleyici kullanıyorum saç derimde aşırı dökülüyodu pul pul resmen aşırı rahatlattı banyodan sonrada panten bambu durulanmayan saç bakım kremi kullanıyorum duşta kullanılan kremi tercih etmedim ister istemez diplere de değiyor diye sebamed banyodan sonra biraz sertleştirdiği için saç kremi baya işimi görüyo pamuk gibi yapıyo hiç şekil vermeme bile gerek kalmıyor saçıma