Kucuk_melegim doktor öyle deyince bir şey diyemedim bir de normal doğum sancısı nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum saatlerce acı çekip sonra sezaryana dönen çok var bu da düşündürüyor beni bir de ben acıya dayanıksızım psikolojimi hazırlıyorum ama ağrıya pek gelemeyen biriyim