Sezen07 yaklaşık 1 haftadır aynı ağrıyı çekiyorum. 37+2 haftalık hamileyim. Özellikle uzandıktan sonra kalkarken aşırı ağrım oluyor alt bölgemde resmen kemiklerim batıyo. Kalçamda da ağrı oluyo yürümekte zorlanıyorum. yürüyünce açılıyor ama o ilk an çok zorluyor