Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum bugün doktor kontrolüm vardı normalde tam son adet tarihime göre 13 haftalık 3 hafta önce tam haftasıyla uyumluydu ama bgn 12+2 dedi 4 gün geri yani sata göre doktor üçün beşin lafını yapma dedi ama sıkıntı olcak bi durum değil dimi