Herkese merhaba,
Çanta hazırlamaya başlayacağım.
Hemşireye verilecek olanda 10 lu takım mı verilmeli ne verilmeli 10 lu da gereksiz ağız bezi vs da var ne verilmeli? Ayrıca çantaya neyden ne kadar koyulmalı emin olamadım
Tecrübelilerden yorum bekliyorum