selvi8900 Kizlarrr çok kötü öksürüyor um iki gündür baya balgam çıkartıyorum ama beyaz beyaz bugün ballı süt bal karabiber filan içtim portakal mandalina suyu içtim biraz daha iyiyim sizler nasıl baş ediosunuz
Can-21 selvi8900 Malesef geçmiyor perişan ediyor 10 gün sonra doğumum var nasıl yapacam da bilmiyorum bu öksürük ciğerlerimi skuyor:(
NilAda16 selvi8900 ben ne yaptıysam geçiremedim. Şiddetli Boğaz ağrısı ve öksürük var geceleri uyuyamıyorum. Doğumuma 12 gün gösteriyor ama her an gelebilir napıcam bilmiyorum🥹
Dilankml selvi8900 1 çay bardağı pekmez üstüne bi tatlı kaşığı limon sabah kalktığınızda içerseniz hafifletebilir aynısını ben yapıyorum memnun kalmıştım ☺️
Aselhumaninannesi selvi8900 Bunları deneyin isterseniz Birde terayag eritip pekmez ile kaynatın içine bir iki damla limon oda rahatlatiyor
ilknur8484 Bende bir kaç gündür kötüyüm, geceleri uyuyamaz hale geldim ve öksürmekten başım ağrıyor. 30 gün kaldı napariz bilmiyorum…. Çare bulan varsa bizi aydınlatsın
AyFa1608 selvi8900 tereğı ve pekmez ısıt iç. Ayva yaprağı da kaynatablirsin. Kimiler hamilelikte zencefil zararlı diyor ama ben bilmiyordum birazcık toz zencefille balı karıştırıp 2 gün sanah akşam birer tatlı kaşığı yedim direk kesildi öksürüğüm. Geçmiş olsun 🌸