7 veya 8 aydir hap kullaniyorum
ilk 5 ayda her sey iyiydi
21 gunluk hapi icerdim
birakinca 1. veya 2. gunde adet gorurdum
normal olan bu
ama son 2-3 aydir surekli 8-10 gun onceden lekelenme veya adetim basliyor
ayni soruu yasayan veya yasamis olan varmi
neyden dolayi bu sekilde oluyor son zamanlarda
doktora gitmem gerekir mi veya duzelirmi ilerde