Klc-klc Kızlarr arkadaşımın bebeği 8 aylık tombiş bir bebek dün gece kaldırdım boş bulunup yerden uzanıp kucağıma aldım pıt diye birşey oldu karnımda 14+4 haftayım 2 ci gebelik yaşayan var mı böyle bir durum
A_syma Klc-klc Kanamaniz yoksa yada gecmeyen siddetli agri korkmayin :) 37+5im Hergun en az 3 kez 3 yas 3 aylik kizim kucagimda 😂
Sen5155 Klc-klc bana doktorum hamilelikten önce alışık olduğun herşeyi hamilelik döneminde yapabilirsin demişti. Yani 8 kilo sana normalde ağır gelmiyorduysa hamileykende gelmez merak etme sıkma canını 🫶🏻
kucukkalbimm Klc-klc birşey olacağını sanmiyorum çünkü gerçekten evde o kadar ağır şeyler kaldırıyoruz bebeisten birşey olmaz diye düşünüyorum
Sevl Kanam yoksa sıkıntı yok sen yinede ani hareketlerde bulunma ağır kaldırmamaya çalış ilk hamilelikse