Ozge11 Hep idrara sıkışıkmışım gibi,kasıkta ağrı var.Normal mi nst ye girmiştim sancı vs çıkmadı. Randevum 2 gün sonra ne yapmalıyım kızlar
Ozge11 Sareceee ilk gebeliğimde sancı nedir bilmeden zorunlu sezaryene alındım.O yüzden yaşadığım sancı mı değil mi normal mi bilemiyorum da.Yürümek bile zorlaştı