Kızlar sancim vardı benim yaklasik perşembeden beri ama düzenli değil bu sabah kalktım hastaneye geldim poliklinikten almadılar acilden giriş yaptım nst çektiler doktora göstermişler 2 saat sonra bir daha nst çekelim demiş 34+6 hamileyim doğuruyor muyum noluyo eşim de yok işte ilk gebeligim çok stres oldum suan