40+1 de suni sancıyla doğum yapmıştım bende nst dışında yatağa yatmayın sürekli hareket halinde olun ve gelen sancıyı ayakta karşılayın eğer mümkünse plates topu üzerinde ılık su altında belinizden aşşağıya su tutun ben nstye bağlandığımda 15-20 dakika yatağa yattım sonra hep bu şekilde ilerledim 3 dakikada bir sık vuruyor sancı çünkü benim açılmam geç ilerlemişti 11 saatlik bir serüvenin sonunda oğlumu kucağıma almıştım korkulacak birşey yok stres ve panik yapmayın dua edin kucağınıza alana kadar evet zor oluyor biraz ama olsun ondan sonrası çok güzel ☺️ şuan 33+1 haftalık ikinci oğluma hamileyim sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah ❤️