Alttan muayenelerde gerilip normal doğum yapan annelerimiz var mı acaba? 40. Haftamızdayız ama şancı filan yok suni sancı ile doğum başlatacağız büyük ihtimalle. Alttan müdahele çok mu olur? Nasıl olacak diye geriliyorum biraz. Çünkü alttan muayenelerde canım çok yanıyor çok geriliyorum