bademli_puding Kızlar ilk gebeliğimde de olmuştu ama bu kadar erken değil şuan 15+5 im ama feci kaşıntı var iç taraflarda napcam bilmiyorum benim gibi olan var mı nasıl geçirdiniz geçirdiniz mi
Mysmrt bademli_puding muhtemelen enfeksiyondur bence doktorunuza danışıp fitil vs alabilirsiniz evde de bol bol su için geçer inşallah
M2k2_i-2 bademli_puding bende de vardı geçen hafta doktorum ile konuştuğumda batikon ile orayı temizle rahatlatır demişti mantar demişti büyük ihtimalle sizin de o birde sıcak su uygula demişti vajina ya iyi de geliyordu
Gmz12 bademli_puding canim benimde cok oluyordu doktorum elme sirkesi ile yikamami tavsiye etti suyla elma sirkesini karistir o sekilde dene ben cok faydasini gordum
AyFa1608 bademli_puding bende geçen hafta çok çektim kaşıntıdan gece uykudan uyanıp ağladığımı hatırlıyorum kaşıntıdan. İç çamaşırı giyme bi süre canım pamuklu birşeyler giy sık sık değiştir benim öyle geçti. İç çamaşırı giymedim pamuklu şortlar pijamalar giydim gün içinde 2-3 defa falan değiştirdim şükür geçti
bademli_puding Mysmrt enfeksiyon var zaten bende urocare vermişti doktorum iştim onu çok fena kızıma hamileykende böyleydi geçmemişti o zaman da şimdide geçmiyor 🤦🏼♀️
bademli_puding M2k2_i-2 batikon mu ilk defa duydum mikropları öldürsün diye galiba valla son çare deneyebilirim çok aşırı kaşınıyor bide kızımda dışa doğruydu kaşıntım şimdi içe doğru
M2k2_i-2 bademli_puding benim valla her iksii idi hem dıştan hem içten böyle parçalahasım geliyordu ama e doğru dökmedim hani üstten temizledim ben cesaret edemedim çok içe doğru doktorum demesine rağmen sizde yaparsanız dışa doğru yapın ama gerçekten bir içiniz ferahlıyor anlatamam
bademli_puding M2k2_i-2 denerim yaa zaten batikonun amacı o mikropları öldürmek benimkileride öldürsün inşallah 😅
bademli_puding AyFa1608 evet kızımda bende senin anlattığın gibiydim çamaşır giyemiyodum zaten bişey değdiğinde parçalasam içim rahat etmez o duruma geliyodum
AyFa1608 bademli_puding kızlarda mı oluyor acaba düşündüm şimdi 😅 benimde kız bebiş 24 haftanın içindeyiz. Öyle tatlı kaşınıyodu ki kaşıdıkça da yanıyodu şükür geçti
bademli_puding AyFa1608 ilk önce bende öyle düşündüm bende yoktu dedim ki acaba kızlarda mı öyle oluyo diye oğlum olacak allah izin verirse bunda da başladı 🤦🏼♀️
AyFa1608 bademli_puding hamilelikte genel bi durum o zaman bu sıkıntı. Geçer inşallah hemen canım valla nerene bişey olsa canın orda ben hayatımda öyle değişik bi kalıntı görmemiştim atlatırsın inşallah hemen
bademli_puding AyFa1608 öyle gerçekten kızımda doğum yapana kadar atlatamadım sürmediğim krem kalmamıştı bunda da böyle olmaz inşallah