Yesimmm93 Edas yok kuzum bende ilk çocuğumda o haftalarda bıraktım hatta bişey olur diye korkumdan 36ya kadar içtim ama 35de bırak demişti doktor banada ☺️
2022bebeki Edas 35 te bıraktım ayni endişe ile 37 haftalık olduk çok şükür yolunda her sey haftalık kontrole gidiyorum
S1_ Edas ben de ecopirin kullanıyorum bana da 34 gibi bırakalım dedi ama daha önce 36 demişti ben de tedirginim açıkçası gelişimini etkiler bir şey olur mu diye sanırım kullanacağım elimdekiler bitesiye kadar
2022bebeki Edas Benim de sizin gibi tüp bebik bebişim endiseleriniz normal ama ben de bir sorun olmadı çok şükür 🌺
Erd_23 Coraspin ve enox6000lik iğne kullaniyorum. Yarın 35 .haftaya giriyorum bugünde kontrolüm vardı doktorum bana bırak veya bırakma demedi.
Merve10 Merhabalar kizlar coraspirin ilk kullanımda kanama ile karşılaştınız mi 6 haftalık tüp bebekle hamileyim bugün kanamam oldu kese ve bebekte sıkıntı yok dedi doktor aspirin den kaynaklı olabilir mi
m-rve Merve10 bende öyle bir sey olmadı ama ilk dönemler kanamam lekem olurdu o dönemler de 3-4 gün keserdik coraspin sonra tekrar başlardık