sibelbrklr4226 21.haftamda detayli ultrasonda bebegimin birisinin kalbinin durduğunu öğrendim. Ve hic bi operasyon gecirmedim. İlk gebeligim ikizdi ve birisi öldü korkuyorum bi sıkıntı cikarmi diye. Basina.boyle bisey gelen varmi😢
Gamzegll sibelbrklr4226 ah canım çok üzüldüm rabbim diğerine uzun ömürler versin bildiğim kadarıyla ilaçlarla ölen bebeğide diğeri ile birlikte büyütüyorlar doğumda alıyorlar tek yumurta mı çift yumurtamı bu arada
mcansum sibelbrklr4226 başın sağolsun yok karışmıyorlar anlamında 3dü birini kaybetti ikisini doğurdu bişey yapmadılar yapmazlar zaten
Ayayka sibelbrklr4226 geçen gün bende internette görmüştüm ikizmiş kadının bebekleri hatta tek yumurta ikizi birini kaybetmiş ama hiç bir işlem yapmamışlar diğer bebeğini doğurmuş birşey yapmıyorlar demek ki bu durumda
sibelbrklr4226 Sevvl öldüğünü ogrenmeden bi hafta önce ki.kontrolumde gayet iyiydi . Gelişmemiş dedi doktor detayli ultrasondan bakti
Berfindmrcan21 sibelbrklr4226 ablam ikizlerinden birini kaybetti anne karnında şuan diğeri şuan 1 aylık Allah ona bağışlasın inşallah sizde sağsalim kucağınıza alabilirsiniz