Dün cok agrim sancim vardi, yatarak gecirdim bütün günümü, bebekte asiri hareketliydi, bugun agri sanci yok ama bebegim dune göre daha yawas hareket ediyor daha sakin vurma yerine gerilme tarzi hareketleri var, geceden beri boyle cikolatada yedim su da cok ictim ama hareketli bebem sakinlesti bilemedim yaaa, dr gidicem bugun cumaya kadar bekleyemem, basina gelen var mi? 31+5 haftaligim