Normal doğum mu sezeryan mı hangisiniz önerirsiniz ?
Havvakarademir Zorunlu durumunuz yoksa tabi ki normal doğum
Eğer şartlar uygunsa kesinlikle normal doğum taraftarıyım
Normal dogum en iyisi diye biliyorum gebelik şekerim olmasaydı bende düşünüyordum