Kızlar merhaba, bugün doktor kontrolüm vardı. 32+3 haftalık hamileyim. Erken doğum riskim vardı 28 haftadan beri. Rahim ağzı kısalığm vardı. Devamlı kontrol altında tutmaya çalıştı doktorum. Bugün artk en son 9 mm ye düşmüş. Ciğer geliştici iğne vuruldum. Yarın tekrar vurulacakmışım. Şuan doğarsa bebeğim kesin küveze girermiş. Böyle ciğer geliştirici iğne olupta 36-37. Haftaları gören var mı? Çok korkuyorum şuan. Bebeğim küveze girer diye çok korkuyorum. Nolur böyle durum yaşayan varsa yazsın 😔