yumamiii çok teşekkür ederim amin cümlemize inşallah, yani ben de herkese Ünal beyi öneririm anlayacağınız malesef benim sürecim böyle ilerlediği için onun muayene odasına girmek bile beni huzursuz ediyor önceki kötü anılarım canlanıyor. Şu ana kadar birçok doktora gittim iletişim vs hasta ile kurduğu bağ her şeye baktığımda en iyisi bence Ünal bey ☺️