Kızlar 4-5 gündür özellikle geceleri nükseden ve beni uyutmayan şiddetli desem yine az kalacak bir boğaz ağrım var. Ama sadece boğaz ağrısı grip değilim. Sanırım bu ara sadece boğaza yapışan ve geçmeyen bir virüs var. 38+2 haftalığım doğurdum doğuracağım. Çok üzülüyorum çünkü çok hasta ediyor beni bu durum. Geceleri hiç ama hiç uyumuyorum ağrıdan ağlıyorum hep. Yutkunamıyorum asla o derece. Doktora gitsem bir şey vermeyecekler biliyorum o yüzden gitmedim. Ama bu enfeksiyon artık doğmak üzere olan bebeğime de zarar vericek diye korkuyorum. Boğazım bademciklerim hayatımda görmediğim kadar şiş durumda. Ne yapabilirim ilaçsız geçmeyecek o kadar belli ki. Yani bir yol gösterecek veya bu durumu yaşamış biri var mı aranızda çok yardıma ihtiyacım var. Son zamanlarım çok hassasım. Hasta hasta doğum yapmak istemiyorum😭😭🥹