Günaydınnn🌸 Kızımla 37. haftaya giriş yapmış bulunmaktayız. Gece rüyamda bebeğimin yüzünü net olarak gördüm. Gözleri hep üzerimdeydi. Çok güzel bir bebekti. Tek şaşırdığım şey ise bebek erkekti. Kızım olacaktı benim diyordum. Uyandığımda şaşkınlığımı atmak zor oldu. Rüya sonuçta ama etkilendim baya. Böyle bebeğini rüyasında görüp yakın zamanda doğum yapan var mı? Kayınvalidem bende görmüştüm 2 gün sonra doğum yaptım dedi. Allah bilir, hayırlısıyla ve sağlıkla doğsun ama insan bi acaba diyor. Yüzü gözümün önünden gitmiyor.🥰 Allah sağlıkla kavuştursun bebeklerimize🌸🤍