Canim.oncelikle söyle söyleyeyim tokluk sekeri 120 ile 140 arası olması gerekiyor hani ciddi anlamda yüksek değil diyetle halledilebilir hani doktor demisya var yada yok diyemem var ama çok aşırı yüksek değil benim şekerim 229 cikti diyetisyene gidiyordum bana ara öğünlerde verdiği 1 adet meyva sekerimi aşırı yükseltiyordu mesela buğday ekmegide keza öyle aksma saat 10 gibi 12 ünite insülin yapıyorum dikkat etmeme rağmen bazen yüksek çıkıyor siz karbonhidrat tüketmeyin yeşillik yiyin imkanınız varsa azda olsa yürüyün
Seker ölçüm cihazida önemli aldığım Bi marka yüksek olcuyordu doktorum başka Bi marka önerdi onu aldım dusuk çıkarıyor