Selam kızlar 37 + 5 im. Bebeğimin hareketleri daha çok yer değiştirme şeklinde oluyor tekme çok az oluyor . Herkes diyor işte bebeğim çok hareketli uyutmuyor sürekli tekmeliyor falan bizde öyle bir şey yok. Yaşayan bilgisi olan var mı? Doktora söyledim rutinin dışında bir şey olmadığı sürece problem yok dedi ama içime sinmiyor