Kızlar ben 29 haftalık hamileyim, 22-28 haftalık süreçte kızımın hareketleri günde 1 kereydi. Şu an elimi karnıma koysam hareket ediyor. Çok yorulunca, çok fazla yürüyünce falan Ayaktayken bile hissediyorum. Normal ama sizin haftanızda düzenli hareket etmemesi. Ben doktoruma sormuştum 26 haftadan sonra saymaya başla hareketlerini demişti. Sanırım suyunun en yüksek olduğu bir dönemmiş onun için bizim hissetmeme olasılığımızda yüksekmiş. Korkulacak bir şey yok ama içini ferah tut, 3-4 gün hareket etmediği olmuştu canımı çok sıkmıştım ama şu an yerinde duramıyor hareketleri ağrıtıyor hatta biraz :) onun için endişelenme. Tedbiri elden bırakma ama kendini de üzme canım