Merhaba güzel anneler 🌸
Bugün 9+5 im. Dün gece misafirlikteydim bi anda fazlasıyla üşüdüğümü fark ettim. Bi kaç saat sonra eve geldiğimde karnımın çok sertleştiğini fark ettim. Çok şiddetli olmasa da biraz karnım ağrıyordu ve gaz sıkıntım var hamileliğimin başından bu yana devam eden. Uzanınca ağrım sızım geçti uykuya dalınca da kötü kötü rüyalar gördüm 😢
Daha önce 8 haftalık bi düşüğüm var o yüzden fazlasıyla endişeliyim. Yaşadığım ilçede hastane olmadığı için zorluklarını yaşıyorum en son geçen hafta bugün hastaneye gittim kalp atışını duydum tekrar doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi 15 gün sonra kontrolüm var ama sürekli bi endişe içerisindeyim 😢 nasıl geçer hiç bilmiyorum