Selam kızlar morelim bozuk baya hemde cuma doktora gittim devlete gidiyorum bu arada 40+5 tim ama adet tarihine göre ozaman 39+5 tim yani özel takipliyken doktorum bebegin bir hafta önden gittiğini söyledi hep öyle hesaplanmıştı bende öyle hesapladım hamileligimin ilk ayından beri doktorum tahmini doğum 3 ocak demisti Aralık sonu diyen bile olda ultrasona göre ama bugün 9 ocak bebeğim daha doğmadı doktor bana cuma günü acilmam yok dedi sancilariminda yalancı sancı olduğunu söyledi sadce yumuşama var dedi pazartesi tekrar gel dedi bende dedim ki hocam pazartesi 41+1 günlük oluyorum artık ama adete göre siz gidiyorsunuz 40+1 bir olarak görüyorsunuz dedim son adeti sorunca çünkü 40 haftalık cikiyo 41 den sonra beklemek riskli dedim nasil olcak dedim pazartesi ilk uc aylik ultrason kağıtlarını getir bakicam dedi yani eger bir hafta önden çıkarsa suniylemi basltacak bilmiyorum 40 çıkarsam günmü vercek onuda bilmiyorum son adet tarihim zaten 3 mart ben 6 mayısta hamile oldugumu öğrendim 2 1 ay geç yani öğrendim doktor 8 haftaliktir demisti ama ulrtasona baktığında kesemez ile haftam uyuşmadigindan 4 5 haftalık dedi geç döllenme dedi kızlar kafam çok karışık napcam ben yaa bir hafta once kilosu 3.750 idi