Mnvrenes Kızlar 37.haftamdaym normaldede olurdu sürekli bu akıntı ama şimdi çok çok fazlalasti ya baya koyu koyu sarı akıntım var böyle olan var mı son haftalar diye mi böyle 😐
Mervesmsk Bende 37 oldum bugün ve hamileliğimin başından beri akıntım hep vardı ama bu kadar değildi çok rahatsız oluyorum doktorum mantar oldugunu ve hamilelikte bu haftalarda beklenen bişey oldugunu söylüyo yine fitil verdi ama hiç birşeye yaramıyo
Emali Mervesmsk Mervesmsk sizin maşallah 37 ben daha 26. Haftamdayım fitil verdi şimdi böyleysem sonumu düşünemiyorum ya😬
Mervesmsk Artması normal bebekte baskı yapıyoya onada baglıyorum biraz az kaldı zaten doğumdan sonra rahatlarız 😁
Mervesmsk Ben çok tatlı yiyorum birazda ona baglıyorum 🙈 ama fitilden baska bsey veremiyolar o da hic fayda etmiyo insallah senin ki gecer 😊