Yasemin-2424 Selamlar 7+5 haftalık hamileyim birkaç gündür kabızlık sorunum var makattan kan geldi endislendım başına gelen var mı kan gorunce tedırgın oldum
ozley Yasemin-2424 kabız olduğumda bende de oluyor hafif. Çok aşırı olmadığı sürece sıkıntı yaratacak bir durum değil.
UysalSum Yasemin-2424 kabızlık olunca çok normal maalesef makattan kan gelmesi oradaki damarlar çok hassas, kabızlık sıkıntınızı çözmeye çalışın bir an önce. Önerim bol su, kuru incir, kayısı, lifli gıdalar, çiğ ıspanak bana bunlar iyi gelmişti
Yasemin-2424 ozley çok teşekkür ederim ilk hamilelik olunca ınsan baya tedırgın oluyor sonra içime kuşku dusuyor vajınadan mı diye ama öyle olmadıgını bılıyorum
ozley Yasemin-2424 rahat olun. Benim hamilelikten öncede oluyordu ara ara. Artarsa siz yine de bi doktora görünün tabii🥰