SemaArin ben bi paket 2 numara aldım 1 numara ile arasında fark yok gibiydi sadede 1 kg var aralarında bende bebegimin dogacagı zamanki kilosunu az çok göz önunde bulundurarak 2 numara aldm. Bence 2 paket almaya gerek yok. Bezi denersiniz ilk önce bebeğinizin tenini rahatsiz etmezse aynısından devam edersiniz. Elinizde kalmasındansa böyle daha mantıklı bence. Ulaşamayacağımız bişey değil ne de olsa 🤗