semakklk 15+5 hamileyim grip bogaz agrisi cok kotiyum serum vurdurdunuz mu hiç serum kötu gelir mi acil yazin bana
gygy1234 semakklk çok geçmiş olsun bende grip oldum benimki doğuma 4 gün var sezeryan olucam dün gece acile gittim doktor sadece buhar verdi bide parol iç dedi başka hiç bişy vermedi gebeyim diye
Edafmo semakklk vurdurdum canım ağır enfeksiyon geçirmiştim, 31+3teyim 2 kez serum yedim. Zaten hamile olduğunu belirtirsen ona göre ilaç yapıyorlar. Parolla izotonik su yaparlar cabuk toparlarsin
semakklk gygy1234 Edafmo tesekur ederim insallah bana da iyi gelir az once esim cay verdi bide o yetmiyor gibi yumurta kokuyordu ustune de kustum bir o eksikti zaten o da oldu acile gidecegız birazdan
Edafmo semakklk mutlaka git canım, bazen ilaç antibiyotik vs kullanmak hasta olmaktan daha iyi oluyor