Sinemak_97
Canım çok geçmiş olsun. İki hafta önce aynı senin gibiydim boş, kuru, dakikalarca süren hatta beni kusturan öksürüğüm vardı. Bir soğanı halka halka kesip üzerine bal gezdirdim. Kestiğim soğan ve bal sulanana kadar da bekledim. Sulanan suyu git gel içtim. Ayrıyeten botoma adlı markanın "çam kozalağı pekmezi"nden aldım. İnternette yorumlarını da görebilirsin herkes öksürüğe iyi geldiğini, birkaç gün içinde kestiğini yazmış☺️. Ben ayrıyeten tereyağlı pekmez yapıp içmiştim. Bu vesileyle 1 hafta gibi süreçte ilaçsız ayağa kalktım. Darısı sana olur inşaAllah. Tekrar çok geçmiş olsun. İyi haberlerini bekliyorum