Pearlyy Kızlar doğuma 6hafta kaldı, göğüslerimden hafif süt gelmeye başladı bile, ama sorun şu ki oynamadığım sürece uçlar dümdüz, ancak oynayarak birazcık çıkartabiliyorum, bu şekilde olup emziren var mı aranızda🥹
Nerfemm Pearlyy benimde öyle ama ilk çocuğum gayette aliyordu kahverenginden küçük pitircik gibi uç vardı
KeremikoBayky Pearlyy canım her boyda meme ve meme ucu yavrusunu doyurabilir. Yeni doğanın senin memenin ucuyla işi yok, o sadece aerolalarla ilgileniyor yani kahverengi alan. Meme reddi yaşarsan bunun sebebi uçların değil.
mommysss1 Pearlyy ben emzirdim birinde baya zorlandım ama wee baby nin pompaya benzer bir ürünü var süt sagma diye mi geçiyor göğüs ucu çıkarıcı mi bilmiyorum hemen cikariyor ucunu kolayca tutuyor bebek . Şimdi baktım süt sagma olarak geçiyormuş bana o konu da da yardımcı üründü. Göğsüm çok dolduğunda hemen bir kaç damla sağanak rahatlatiyordum ardından bebeğimi emziriyordum
Berenibeklerken Pearlyy 6 aydır silikon uçla emziriyorum canım. Hastane çantana silikon uç al kaynat koy bebeğini zorlama sarılık olmasın Allah korusun ben 2 hafta çektim.
Pearlyy Berenibeklerken silikon uç aldım, bi denedim şuan göğüs ucum aşırı küçük kaldı arada boşluk var çok bu sıkıntı olmuyor mu bebek yinede çekebiliyor mu? Aradaki boşluk hava yutmasını sağlamazmı? Gaz olmazmı aklımda deli sorular🥺
2ncikezanne Pearlyy benim yoktu bir hafta silikon uc ve Manuel el pompası kullandım biraz çıkar çıkmaz hemen bıraktım onları öylece tutmuştu
mertveannesi2211 Pearlyy doğru şekilde kahverengi alanı tutturabilirseniz eğer ucu farketmez canım ilk başta hemen aparata geçme bir dene göğsünü.Benim ucu pek yok ama oğlum ucunu tutmaz kahverengi alandan kavrar ama yengeminki ucunu tutar emer çocuktan çocuğa da değişiyor o yüzden ilk göğsünü dene tutmazsa hemşireler den de yardım iste denerken onlar inceltip tutturmaya çalışıyor sizinki de tutar inşallah
Pearlyy Bortubocek sizede sorayım, silikon uç bende aldım denedim şuan ama uç çok az olduğu için arada baya bi boşluk kaldı, o sorun olmuyor mu? Gaz yapmıyor mu hava olduğu için?