Aryaman Kızlar sabahı bekliyorum doktorumu aramak için bu haftalarda lekelenmesi olan var mı her ev kalktıgımda geliyor
Ahuum Aryaman yat canm az kalmış . Neden geldı acaba? 😐 bnde 34 deyım öle bişy olmadı. Şimdilik. Belkı nişandır dıcem de nişanı bilmem ben .
minnoskiz- Aryaman 31+1 de yaningecen hafta bende de olmuştu acile gittim baktılar birşey yok dediler 3 gün sürdü peceteye sildikce.Sonra kendiligineen geçti ama hala tedirginim yine olursa diye.Bebek hareketleri nasıl sizin