gamzeglrblc Merhaba canım bende 6 aya kadar bulantı yaşadım.Dokdor ilaç yazmıştı prilam diye onu kullandım 6 aya kadar tamamen kesmiyordu ama en azında yediğimi çıkarmiyodum .Simdi 7 aya yaklaştım bulandım geçti şükür şimdide hazımsızlık başladı iğne batırsan patlayacak gibiyim .Ilk çocuğumda beyaz tuzlu leblebi çok iyi gelmişti bi deneyebilirsin