Merhaba hanimlar .. 2.ci sezeryanimi 19 gün önce oldum 2 sene var aralarında. Dikislerimin oldugu yerden sari su geliyo doktoruma sordum pansuman önerdi korkulacak bi durum değil dedi ilk sezeryandan sonra böyle bi durum yaşamamıştım. Başına gelen yada daha önce duyan var mı bu durumu ?