Yarın sabah 8de planlı sezeryan için hastaneye yatışım olucak, dua eder dua beklerim, sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza 😌💖 Korku,heyecan,mutluluk hepsi bir arada şuan resmen 2.doğumum ama nedense daha bi endişeliyim dualarınız da lütfen bizi de unutmayın 🤲🏻🥰 inşallah pozitif doğum hikayemi de anlatmak nasip olur hayırlı geceler happy mom ailesi 🤰🏼🤱🏼❤️