Nisaozclk0611 “kediyi vermek” lafını bi kere ağzına aldıysa ne anlatsak boş, mutlaka gözden çıkarmış o hayvanı ama yine de anlatalım;
Bizde iki kedi var ; yatak odamızı bu kedilerden izole ettik, bebek de ilk geldiğinde bu odada vakit geçirecek zaten çoğunlukla. Ki o da zaten kedi tüyü zararlı diye değil, çocuğa ne bileyim temas etmesin kaşındırmasın rahatsız etmesin diye, malum teni hassastır. 2-3 ay sonra zaten sıkıntı değil, ama biz en azından bebeğin uyuyacağı, giyineceği, altının değişeceği odayı kedi tüyünden arındırdık. Çok da zor olmadı.
Ayrıca kedilerin daha az tüy dökmesi için düzenli taranması lazım. “Furminator” iyi bir taraktır. Tüy toplayıcı rulolar da var. Zaten arkadaşınız temizmiş, öyle diyorsunuz, muhtemelen bunları zaten yapıyordur. O yüzden korkmasına hiç gerek yok.
Dediğim gibi kediyi gözden çıkarmış ama yine de deyin ki anneliğe yeni adım artığı bu hassas günlerde o canları terkedip de iyi bir şey yapıyorum sanarken günaha girmesin. Tanrının lütfu olan analık güdüsünü o kediden de esirgemesin.