Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 41 haftalıktı dün gittik sezeryanla aldılar çatım dar geldi olduğu ve suyu azaldığı için. Yarı belden uyusturdular yaptırmaz olaydım mahvoldum omzum o kadar ağrıdı ki ameliyatta. Söyledim ovdular normal falan dediler. Çilem o dakikadan itibaren başladı. Öyle bir omuz agrim var ki sırtıma yayılıyor her yattığımda acilen birilerini çağırıyorum ağlayarak kendimi kaldırtıyorum nefes alamıyorum kesik kesik hep. o kadar psikolojim bozuldu ki 2 gündür mahvoldum bir yandan da ameliyatın ağrısı. Yürürken iki büklüm geziyorum gaz sancısı cabası. Tabiki herkes bir değil ama bu omuz agrisini yaşayan oldu mu hiç sezeryandan sonra ? İnanin korkarak uzanıyorum ayrıca ellerim de uyuşmaya başladı uzun olduysa hakkınızı helal edin 🙏