Sew çok sagol, zor valla aynı Bu da uyuz gibi uyutmuyor sabahlara kadar kabarcıklar oluyor kasiyorsun dağılıyor ağrılı hastalıklardan bile daha yorucu bence gece saat 4 gbi sirkeli suyla yikandim biraz iyi geliyor diye serin suyla . Ins yaşamazsın 34 haftadan sonra oluyor bol bol nemlendirin bence vücudunuzu 🌸