Yarennasal Herkese merhaba , gebe kalmak istiyorum eczaneden folikasit aldım önerebileceğiniz her hangi birşey var mı ? 2 haftadır deniyoruz dün test yaptım negatif reglime 10 gün var ama hep düzensiz oluyorum gebe kalmayı çok istiyorum 🥺
Gupssse Yarennasal 10 gün test için çok erken cnm sabretmek zor seni çok iyi anlıyorum. Tavsiyem kafanı meşgul edecek bir hobi vs bul sağlıklı beslen stresten uzak dur .Emin ol geliyor mucize. Rabbim sana ve isteyen herkese sağlıkla nasip etsin