Ada9y bende de 2,3 haftadır yoğun şekilde var 33. Haftadayım. Ayağımda yok ama ellerim berbat durumda gün içinde parmak uçlarım sürekli uyuşuk gece aynı arkadaşların dediği gibi, doktorum magnezyum takviyesi verdi ama geçmedi, atel kullanabilir miyim diye sordum uygun gördü o baya bi rahatlattı. Solda da var ama sağ daha kötü sağ elime aldım. Deneyebilirsiniz