Mnire
Emin olun riskli zaten az bir süreniz kalmış sabredin doğumdan sonra rahat rahat yaptırın tabii bu benim görüşüm tercih sizin içeriğinde %100 organik vs. Diye söyledikleri her boya yüksek kimyasal iceriyor düşünün ben hamile olduğumu öğrendim günde kaç ombre yapiyordum maskeli çalıştığım halde çok fena oldum elime boya alıp sikmadim dahi sonrada ayrıldım zaten