Dilara556 nişan geldikten 2gün sonra doğum yapmıştım genelde belirti olarak nişan geliyor , sancı ve bel ağrısı adet sancısı gibi olması normal nişan öncesi ve nişan sonrası ,nişan hafif pembemsi sümükümsü bir yapıda gelebilir WC de dikkat ediniz belki geldi siz gark etmemiş olabilirsiniz .öyle bir durum olduysa da ,dakika tutunuz düzenli dakikalara düşüyorsa doğum sancısıdır